Ak ste používateľom reklám na Facebooku, mali by ste vedieť o najnovšej novinke, s ktorou prichádza Facebook už tento mesiac. Facebook na svojom blogu oznámil, že mení formát a rozmer obrázkov kvôli lepšiemu dosahu reklám. To znamená, že ak ste boli doteraz zvyknutý na reklamy, ktoré zaberali veľa priestoru na obrazovke počítača alebo mobilu, čoskoro sa to zmení. Z pôvodných rozmerov 2:3 sa zmenia na 4:5, čo znamená, že obrázky budú viditeľne menšie a zaberú menej miesta pri rolovaní príspevkov. Príspevky budú viac prehľadnejšie. Používateľa skôr záujmu a bude im venovať viac pozornosti.
Okrem zmeny veľkosti obrázkov, Facebook bude obmedzovať aj množstvo textu zobrazeného v príspevkoch.
Čo to znamená v praxi?
Na Facebooku sa zobrazí menej riadkov textu. Z pôvodných 7 riadkov textu sa počet zníži na 3 riadky. Neznamená to, že nemôžete napísať dlhšie texty v príspevkoch, používatelia budú môcť aj naďalej využívať možnosť zobraziť viac, a tak si nájdu celý text, ktorý bude v príspevkoch uverejnený.
Táto zmena nastane až od 19. augusta 2019, čo poskytne všetkým čas na to, aby sa na túto zmenu pripravili. Už teraz môžete uverejňovať príspevky s kratšími textami a menšími obrázkami, aby ste si tak zvykli na túto novinku.
Dôvod tejto zmeny
Používateľom sa nechce čítať siahodlhé texty .Z dostupných štatistík vieme, že video príspevky sú najobľúbenejšie. Ak chcete zaujať svojich fanúšikov, a upriamiť ich pozornosť na to najdôležitejšie, krátky text vám v tom má napomôcť.